Bez sídla nelze podnikat
Každé firmě jde o to, aby měla zákazníky. Není divu, protože je potřeba někdo, kdo by ji živil, kdo by jí platil peníze. A takové peníze se získávají právě od zákazníků. Zákazníci však nepřijdou do žádné firmy automaticky. Musí sem být nějak přilákáni. Například výhodnými cenami, žádanou nabídkou, kvalitou… A je tu něco, co je vlastně ještě důležitější než tyto skutečnosti. Nepostradatelné je totiž hlavně to, aby potenciální zákazníci takovou firmu našli. Když ji totiž nenajdou, nezaplatí jí za nic, ani kdyby se tu nabízelo to, po čem by jinak sáhnul s radostí každý.
Lidé musí prostě firmu najít. A až pak je naděje, že se takový podnik uživí. A aby se podařilo nějaký takový podnik najít, je potřeba, aby měl své firemní sídlo. Tedy místo, kde je k nalezení. Firma, kterou by nebylo kde najít, by byla nevyhnutelně od počátku ztracená.
Je třeba mít firemní sídlo. Ale nejen to. Také je záhodno, aby ono sídlo dobře vypadalo a nacházelo se na známé adrese, což přidává jemu a tím pádem i celé firmě na důvěryhodnosti. A důvěra je při obchodování rovněž velmi důležitá. Takže se podnikatelé porozhlížejí po dobře vypadajících sídlech. A když najdou to pravé, je to dobré.
Někdy se ale dost dobré firemní sídlo najít nedaří. A někdy je toto tak drahé, že by si ho pořizoval jenom blázen. A jak potom postupovat, aby se podnik na své dokonalé sídlo přece jenom zmohl a byl jím dost dobře reprezentován, což je jedním z předpokladů podnikatelských úspěchů? Rozumné je sehnat si virtuální firemní sídlo. Protože to dobře vypadá, nabízí se komukoliv a nikoho z podnikatelů finančně nezatěžuje. Protože co to takové virtuální firemní sídlo je? A jak to tu funguje? V případě sídla společnosti si podnikatel toto nekupuje, ale využívá tu jen adresu a nabízející se služby. A na rozdíl od pořizování si nemovitosti toto řešení nemusí být a není drahé. A to je jeho výhodou.